Imax, drugi znanstveni filmovi velikog formata koji se prikazuju u muzejima dostupni su za kućno gledanje

Nema razbijača dosade poput izleta u znanstveni muzej. Nakon obilaska izložaka i filma velikog formata na masivnom Imax platnu, nezadovoljstvo se može zadržati još jedan dan.

Što zatvaranja vezana uz koronavirus čini još mučnijim. Muzeji svih pruga i filmovi velikog formata koji mogu doći uz obrazovni paket su zatvoreni — i počinje dosada.

Ali vaše prijenosno računalo ili televizor vjerojatno su vrlo otvoreni za posao - a barem dva studija specijalizirana za filmove velikog formata koji se prikazuju u muzejima nude ih i za manje ekrane.

MacGillivray Freeman , filmski studio koji je počeo snimati dokumentarne filmove o surfanju, od tada je svoj fokus prebacio na obrazovne Imax filmove. Ima kolekciju filmova za iznajmljivanje na uslugama prikazivanja kao što su Amazon i Vimeo, uključujući “National Parks Adventure”, film koji je pripovijedao Robert Redford koji nudi zadivljujući pogled na zaštićena nacionalna čuda Amerike, i “Dream Big”, koji slavi inženjerstvo i inovacije, a pripovijeda Jeff Bridges.

Filmovi velikog ekrana sada ima tri svoja obrazovna filma na internetu besplatno. Oni uključuju 'Wild Ocean', film o migraciji sardina s obale Južne Afrike; “Dinosaurs Alive”, koji pripovijeda Michael Douglas, koji prati paleontologe Američkog prirodoslovnog muzeja u potrazi za fosilima i prikazuje računalno animirane dino; i 'Mumije: Tajne faraona', koji prati istraživače i istraživače dok otkrivaju tajne egipatskih mumija.

Naravno, filmovi pomalo gube na svom udaru kada ih ne gledate na ekranu s puno priča. Ali i dalje izgledaju spektakularno - i zadržavaju pažnju - na tabletima, televizorima i ekranima telefona. A ako trebate zadržati pažnju svoje djece još dulje, pokušajte koristiti besplatne vodiče za odgojitelje, ispunjene aktivnostima i informacijama, koje svaka tvrtka nudi uz filmove.

Da biste pogledali MacGillivrayjeve filmove, posjetite bit.ly/MGFmovies . Za online ponudu Giant Screen Filma, visitbit.ly/giantscreen .

Vodič za roditelje za obrazovanje i izvore aktivnosti

Radne bilježnice za djecu se rasprodaju. Ovdje su najbolji i najgori.